söndag 21 februari 2010

Första dagen.....

Hej!
Idag är det första dagen på den här bloggen.
Den här bloggen ska handla mycket om foton och djur och en hemsida som heter stallet.se den handlar om djur och foton och många vänner.
Du kan t.ex träffa en som du lärt känna under lovet då kanske du hittar hon/han på stallet.se!
Jag har träffat flera där och några från samma kommun som jag.
Jag kommer ha tävlingar om foton och stall på stallet.se kanske gm och sp där också.
Jag hoppas att du/ni kommer tillbaka och besöker.
Jag heter Goblinas på mitt privata dstall på stallet.se.
Har du en fråga?
Kommentera detta inlägg med den då eller dom andra.Har du redan stallet.se och har haft de och gillar den nya funktionen skriv vad du tycker om den också som kommentar då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar